Eu te-am făcut, eu te omor!


Ati auzit vreodata expresia din titlu? Eu da! E una dintre cele mai nocive expresii ce pot fi adresate unui copil.dsdsdsad

Pentru ca stiu ca avem cu totii in jurul nostru oameni ce, din diverse motive, au uitat de ce sunt cu adevarat parinti, am pus astazi o carte gratuita aici, care sa-i ajute, pe cei care o citesc, sa reconsidere relatia pe care o au cu fii/fiicele lor.

Chiar daca nu aveti copii, va poate ajuta sa intelegeti anumite lucruri legate de viata si de raportul parinte-copil.

Se poate descarca prin click pe poza sau AICI

Lasă un răspuns

