Un nou inceput


Am fost foarte aproape sa inchid de tot blogul asta si sa ma axez doar pe cel de afaceri…dar am decis sa-l pastrez si sa va arat aici niste lucruri pe care poate le stiti , poate nu, dar care trebuie aratate sau spuse…

Am pastrat in Blogroll prietenii vechi de pe aici si am adaugat o lista de repere, ce va creste constant..

Acestea fiind spuse..sa incepem

Astazi o dedicatie pentru personajul grotesc din poza cu promisiunea ca o sa-i acord mai mult timp decat credeam eu vreodata..

Daca e circ, sa fie circ!
A fost un circ bolnav mereu
Dati-mi bagheta magica
Vreau sa ma joc si eu
Sunt tot aici, e randul meu
Vreau sa conduc de ochii lumii
si sa iau banii pe bilete.
Toti circarii sa moara!
E un spectacol pan’ la urma…
Va tai plasa cand va-mping,
Razand, de pe sarma.

Va transform somonu’
Si caviaru-n paine goala,
Diamantele-n paiete,
Palatu-n parnaie nasoala.
Fotoliu’ de piele vi-l fac
WC-u turcesc,
Miliardu’ din banca
O sa-l opresc,o sa-l topesc!
Acest iaht ajunge barca
Sparta-ntrun canal,
Cum devine parcul public
Cartier rezidential.
Va dau speranta si va omor
Exact cum faceti voi.
Va dau avant prin cuvant,
Si va strivesc in noroi!
Legat la ochi va-nfig
Cutite ruginite in bot,
Stati in maini sa curga banii-napoi
Si dati-va foc
Vreau sa zambiti,
Cand va conduc de la spate
Cu focuri de-artificii automate
Hai ca se poate, mascaricii mei,
Nu o sa doara!
Invart in gol roata destinului
Pentru ultima oara

Versuri din Parol-Parazitii

7 comentarii

  1. „This is Sparta!!!”

    si acum urmeaza varianta de la noi:

    1. http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/66647/Evacuare-cu-scandal-la-sediul-central-al-PRM/
    „Ce cautati voi aicea mai? ce sunteti voi mai?”

    2. http://webtv.realitatea.net/actual/0900betabac10-ambiante-evacuare-vadim-bun_1294119464

    „pitica nenorocita….cine esti tu fa proasto?Ministrul Justitiei…eu am facut legi in tara asta!”

    Iata o noua specie de gibon derivata si dezvoltata de personajul grotesc de mai sus….

    Nota: Imi prezint scuzele fata de animalul inteligent numit Gibon…deoarece este mult mai inteligent decat cel cu care l-am asemuit!!!

    Un An Nou Fericit 😉

    1. Sa ști ca de data asta ii dau dreptate lu Vadim…la un ordin politic e evacuat silit..si are tot dreptul sa urle…
      Un An Fericit și ție!

  2. La multi ani cu sanatate!
    Ca-i mai buna decat toate

    Era o melodie mult ascultata in anii 90- „Mai intoarce Doamne roata…Sa-mi mai vad o data soarta…”. Ar fi momentul sa incepem si noi romanii sa vedem barna din ochii nostri…
    Felicitari pentru versuri!

    1. Multumesc pentru urari.
      Vi le intorc inzecit.
      Am postat si eu ce-am simtit si urmeaza multe si grave; la Dvs. pe blog am gasit un motto in care cred cu tarie.

      1. Imi place sa adun ” cuvinte de suflet” si exista situatii in care se potrivesc-„‘ca o manusa”.
        Blogul, am sperat ca sa-l ajute pe Andrei… Rezultatele insa se lasa asteptate!

        Speranta insa moare ultima! La fel si dorinta de mai bine in aceasta tara!

Lasă un răspuns

