Bravo Baieti!


Minute bune m-am gândit cum sa încep scrierea asta..mi amintesc ca anul trecut ..postul despre reusita baietilor din conducerea sindicatului, a curs mai lin :)..anul asta e alta situatie..

Pot fi acuzat de diverse lucruri cu postarea asta. Nu e infatuare, nici lauda, nici egoism sau rautate gratuita..desi de multe ori pot fi acuzat pe drept de astea..Anul asta e doar un sentiment de mândrie..nu in fata voastră, ci fata de ei..fara ipocrizie si cuvinte mari, sunt extrem de mândru de ei..de faptul ca ii cunosc si mai ales de cresterea lor umana si profesionala in domeniul negocierii..

Am căutat o reusita asemănătoare, poate ca exista….dar eu nu am reusit s-o găsesc…daca cineva stie , va rog anuntati-ma..daca stiti si alti oameni care au reusit anul asta sa aduca o crestere salariala de 10% pentru peste 1000 de oameni..sa mareasca numarul de ore libere plătite si sa modifice profesionist un contract colectiv de munca..va rog mult spuneti-mi de ei..

Pana atunci , dati-mi voie sa le Multumesc celor din conducerea Sindicatul meu ..pentru tot ce au făcut si …sa le cer colegilor mei care nu au participat direct in negociere sa invete fiecare lectia pe care o considera necesara…

Ma inclin!

2 comentarii

  1. In numele Comisiei de Negociere din partea sindicatului, iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru aprecierile tale…
    A fost poate cea mai importanta negociere de pana acum si nu am fi reusit cu siguranta aceste performante fara ajutorul si sustinerea membrilor nostri de sindicat care au incredere in noi si apreciaza ceea ce incercam noi sa realizam…
    Respect pentru toata lumea care a avut si care are incredere in noi.

    Ciprian

  2. Iulian, tin si eu sa iti multumesc atat in numele meu cat si al Comisiei de Negociere. Apreciez articolele tale de anul trecut si din acest an. Sper sa devina un obicei ca prin rezultatele obtinute sa te „obligam” sa scrii cate un articol dupa negocierile fiecarui CCM.
    As avea de adaugat inca un punct obtinut la aceste negocieri pe care toti ar trebui sa il apreciem, si anume aplicarea prevederilor concedierilor colective ( si ma refer aici la salariile compensatorii) si in cazul concedierilor individuale.

    In rest numai de bine !!

    Soare

Lasă un răspuns

