3 Septembrie


In fiecare vineri, la birou exista o traditie (instituita de curand) a unei ore de “altceva”..Intr-una din orele astea fiecare trebuia sa descrie un coleg, pe baza unor informatii primite de la acesta, relative la copilaria lui..

 La “randul meu” s-a spus asa…

 -nu am mers zilnic la gradinita..eram la un fel de fara frecventa…..

-nu m-am batut serios cu nimeni  pana pe la vreo 15 ani..deci vremea bataiilor din copilarie  m-a cam ocolit…

-nu am plans niciodata pentru ceva promis dar neprimit..

-nu am incendiat, distrus sau pierdut nimic important in copilarie

-nu am reusit sa las pe nimeni sa ma pacaleasca cu celebra inselaciune ..”m-au trimis parintii tai sa-mi deschizi usa”

-nu am tacut niciodata cand mi s-a facut o nedreptate (asta in copilarie..pentru ca apoi m-au “mutilat” prin scoli..)

-nu am putut sa plang si sa trec mai departe ..am preferat sa rezolv de mic lucrurile in care am crezut cu adevarat…

 Mai apoi:

 -nu am uitat niciodata cand am  mintit sa-mi construiesc un scenariu in care sa cred…..

– nu am furat niciodata nimic important.. sau mai bine zis nimic altceva decat toti ceilalti copii..fructe..nimicuri..

– nu am luat nici un premiu in perioada claselor V-VIII…

– nu am avut niciodata nota la purtare scazuta..desi as fi meritat asta de multe ori…

 Mai recent:

-nu am facut un master si nici nu intentionez sa fac unul

-nu stiu ce e ala un binom…..

-nu prefer cantitatea ci calitatea…

-nu prea ma gandesc de doua ori….

-nu imi e teama decat de faptul ca nu ma voi reincarca si raman lucruri neterminate…

-nu stiu sa fac origami…sa dansez step.. sa merg in maini sau sa stau in cap…

-nu sunt indiferent si sunt departe tare de perfectiune..si zau ca nu mai stiu ce sa spun….

 Multumesc pentru rabdare”

P.S: nascut „exact” acum trei decenii…

9 comentarii

  1. La multi ani! Vad ca nu raspunzi la telefon,dar lasa ca tesun pana o faci!
    In ceea ce priveste Origami,stiam odata demult sa fac o pasare,daca imi aduc aminte cum se facea,te invat(asta numai daca vrei).
    si punctul 2,crezi ca daca afli ce e ala un BINOM o sa ti se schimbe viata. Nici eu nu stiu ce e ala binom,important e ca stiu ca nu stiu nimic defapt…si asta ma face o ignoranta evoluata! 🙂

  2. Hey, om frumos, e ZIUA TA! Te vei reîncarna, crede-mă! Şi sufletul tău îşi va aminti de cel care a fost ducând mai departe amintirea fiinţei…ştii tu…acel care bea din izvorul ce curge din lacul Mnemosinei…
    Dar până atunci îţi doresc să ai parte de cele mai frumoase amintiri; cele mai frumoase amintiri pe care le-ai trăit sunt cele ce urmează să ţi se întâmple!
    Tot ce îţi este dorinţă să îţi fie împlinire!

  3. Ce?! Doamne, tu ai 30 de ani?! Nu stiu de ce am avut intotdeauna impresia ca suntem de-o seama ;)) La multi ani bogati, cu folos si bucurie! 🙂

    Tari randurile ;)) mai ales „-nu am putut sa plang si sa trec mai departe ..am preferat sa rezolv de mic lucrurile in care am crezut cu adevarat…” – si tare ca ai realizat ca esti asa, inseamna ca iti place asta la tine ;))(ma rog, poti sa realizezi ceva si cand nu iti place, dar asta e de bine.. deci te bucuri de ea:D uaf, iar complic)

    p.s: colegii de unde stiau lucrurile astea? n-am inteles prea bine cum se desfasura jocul:P

    1. O da 🙂 am 30…multumesc mult de urari!..nu complici deloc..
      Jocul asta era cam asa..fiecare tragea un bilet cu un nume al unui coleg..si colegul respectiv ii spunea (scria) lucruri din copilarie pe care se presupune ca nu le stiau ceilalti..apoi..el citea randurile mele si ceilalti trebuiau sa ghiceasca despre cine e vorba..cam atat 🙂
      Bafta in toate!

Lasă un răspuns

