Eutingen – Pforzheim


5 comentarii

  1. Iulian,scuză-mi igoranţa…în ultima poză este o nutrie sau un şobolan? Că dacă e şobolan pare bine hrănit, nu doborât de criză…am înţeles că e de pe alte meleaguri, însă.
    E tare frumos orăşelul în care ai fost; pare liniştit…iar familia de lebăduţe pe care ai imortalizat-o e de-a dreptul înduioşătoare…eu nu aş mai fi plecat prea curând de acolo…o parte din sufletul tău a rămas în acel loc, aşa-i?
    Bine ai revenit!

  2. Camelia, sunt inca aici si mai stau putin..si cred ca revin aici pentru mai mult timp :).cred ca un fel de castor sau nutrie, nu stiu :)..am mai pus o poza cu el….oraselul e de vis..desi cam prea multa liniste..

  3. Mă bucur că mai eşti încă acolo şi mai ştiu că îţi va fi tare greu atunci când vei pleca!

    PS
    E drăgălaş animăluţul…
    Şi, Iulian, bucură-te de această cam prea multă linişte, că de zgomot şi de haos şide aglomeraţie pestriţă te-oi fi săturat!
    Cu drag.

Lasă un răspuns

