Afise…


P.S.: In afara de afise..mai facem si altceva?

6 comentarii

  1. Acesta e umor negru. Iar unele sunt de-a dreptul macabre. Retina mea a fost şocată şi încă se resimte! Glumeam. Dar geniul fotografic are imaginaţie, nu glumă. Punt ochit, punct lovit. Mai ales la cea cu păpuşica anorexică!!! Şi nu numai.

  2. @Cami, nu am vrut sa sochez..doar sa le vedem cu totii..stiu ca nu te-au lasat indiferenta si asta era scopul lor..
    @Dan, bine ai venit..frumoase poze pe blogul tau…mi-am permis sa il adaug in blogroll..toate bune..
    @’mnealui , stiu ca suna ca dracu’..dar nu tre’ sa te duci..avem multe de invatat de la Domnia Ta..fara nici un misto…
    @Verde..bine ai revenit..si mie mi s-au parut de impact…

Lasă un răspuns

