Premiez ..cu intarziere


Pentru ca Un nou sens mi l-a daruit..si pentru ca m-a bucurat , l-am primit si il dau mai departe…

Asadar, Sunshine Award te obliga in primul rand sa ne scri 10 lucruri care iti plac tie…la mine treaba sta cam asa:

1. Imi place sa ascult muzica /2. sa citesc/3. sa ii citesc pe cei pe care ii voi nominaliza/4. sa visez/5.sa tac/6.sa vorbesc/7.sa privesc/8.sa inteleg/9.sa simt miros de cafea si portocala/10. sa fac uneori bine cand stiu ca nu ma vede nimeni…

Cica sunt si alte  instructiuni (pe langa 10 lucruri ce iti plac):

1. Sa postezi premiul!

2. Sa oferi premiul la 12 prieteni!

3. Sa afisezi linkul lor! Desigur.

4. Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!

5. Sa scrii din partea cui este premiul!

 La confesat urmatorii: Sunshine, Cami, Roxana, Zaqk, Andrei, Verde bicolor, Snake, Lady, Aripi de zapada, E-vanghelie, Fire Flight, si Mister Claudiu

14 comentarii

  1. Uau.. n-am mai primit nimic de genul, si mie chiar imi plac provocarile:D (tocmai de-aia mi le dau si singura uneori:D) Asa ca multumesc! O sa postez si eu, macar si pentru entuziasmul asta:)

    Lucruri simple dar importante, iti plac tie:) Unii ar rade si apoi ar gandi mai profund.. chiar uitam uneori sa visam, sa privim, sa intelegem..

    A, acu vad ca m-ai pus si la blogroll, uau:) adevarul e ca nu prea am vorbit, de-aia ma mir 😀

  2. Iulian, mersi pentru premiu. Am inceput primavara cu un zambet adus de tine! Ce frumos! Sa stii ca sunt in vacanta si nu-l pot prelua. Sper sa ma intelegi. Considera insa ca unul dintre cei ce merita premiati de mine ai fi chiar tu. Fara falsa pudoare ci pentru ca meriti cu adevarat. Meriti pentru ca esti un OM SPECIAL ale carui simtiri, ganduri, intentii razbat monitorul si vibreaza in mine, in altii. Pentru ca esti atat de deosebit. Pentru ca stralucesti intr-un fel aparte. Fie sa ramai asa si sa te dezvolti continuu.

    Mi-a placut ce ai scris la pct.8 „Sa inteleg”! Este atat de profund! Unii cred ca inteleg dar de fapt… accepta! Ceea ce e o mare, mare diferenta! Felicitari, dragul meu Iulian

  3. Poate cu întârziere, îţi mulţumesc! Am fost plecată…undeva unde îmi doream demult să ajung!
    O să răspund cât mai devreme şi mai repede cu putinţă!Voi scrie despre încă 10 lucruri ce îmi plac!

    Încă o dată, mulţumesc, Iulian!

  4. Să nu uiţi niciodată partea cu visarea. Vine totdeauna din faţă…înspre acolo trebuie să priveşti…şi tot înspre acolo trebuie să te îndrepţi!
    Cu drag, minune de om…şi nu dintr-aceea ce ţine doar trei clipiri…dintr-aceea pentru toată viaţa! A ta…şi a celor de care ai ales să ţi-o împleteşti.

Lasă un răspuns

