Nu putem face nimic, nu?


6 comentarii

  1. În primul rând, după pozele pe care le-ai postat tu, ar fi bine să fim recunoscători pentru ce avem, și să nu ne mai văitam atât. Mai apoi, găsim și o cauză în care să credem, și pentru care să ne dedicăm. Așa înţeleg eu. 😦

  2. Sincer, nu cred ca se pot face prea multe… Cred ca indiferent cat am oferi noi din putinul nostru, nu va fi niciodata suficient si pentru ei… Pentru ca ajutorul „cel mare” trebuie sa vina din partea unor leaderi puternici, acesti oameni au nevoie de o tara cu un plan de dezvoltare, de o strategie pe termen lung, de educatie.

  3. @Heffa ai dreptate..dar un social vibe atat de mare nu cred ca o sa existe vreodata…

    @Un nou sens..in curand o sa am nevoie de ajutorul vostro al tuturor..pentru un social vibe , asa cum zice Heffa, dar mai mic..

    @Andrei, bine ai venit, imi plac gandurile scrise pe blogul tau (de azi in blogroll) asa cum intelegi tu , asa inteleg si eu..ar trebui sa fim extrem de recunoscatori pt tot ce avem si sa dam si mai departe

    @Verdebicolor, aceleasi ganduri le am si eu..in privinta refugiatilor, pt ca am lucrat in domeniul asta..schimbari de amploare nu pot fi facute..oricat s-ar incerca..(mi-am permis sa te aduag , pt a citi mai des de la tine)

  4. genial colajul! Si trebuie sa recunosc ca am momente in care vreau sa arunc cursurile pe care sunt obligata sa le invat, considerandu-le plictisitoare, dar imi aduc aminte de cei care vor sa aiba o carte in mana, indiferent ce scrie in ea, dar nu o au.

Lasă un răspuns

