Pentru Ea


Fara introduceri….fara alte prezentari , fara cuvinte mari, oficiale, fara sa ma adresez cuiva anume, tin de mult timp sa scriu despre ceva important pentru mine..si cred ca e momentul ..

Am cunoscut in viata asta o persoana pe care o s-o iubesc toata viata mea..Daca ma pui sa dau o definitie a iubirii, jur ca habar nu am daca o sa reusesc sau nu..dar, daca te gandesti la cineva asa de mult, il respecti asa de tare, te bucuri atat de mult cand in vezi, ii simti mana calda si te simti in siguranta ..toate astea au ceva cu iubirea, nu?

Femeia de care vorbesc era calda, era buna , ma privea intotdeuna cu interes, avea intotdeauna grija de mine..bolnav sau sanatos eram la fel de pretios pentru ea…vesel sau trist era la fel de atenta cu mine..

Femeia aia era totala, facea cele mai bune prajituri, avea cele mai frumoase povesti..si cei mai curati ochi din lume…mirosea mereu divin si stia intotdeauna cum sa spuna totul nezicand nimic.

M-a vazut crescand, a avut grija de mine si a fost de prea multe ori refugiul meu …nu s-a plans niciodata de nimic..a muncit neincetat pana in punctul in care boala a decis ca trebuie sa o ia …

 M-a chemat intr-o zi si mi-a spus ca o sa plece putin (si culmea in noaptea urmatoare chiar a plecat) si sa am grija de mine..iar acum cand scriu desi imi vine tare sa plang si s-o strig… stiu ca ea nu se va mai intoarce niciodata..

 Acum ea e doar in fotografii, in mintea , sufletul si inima mea..si sunt zile in care ma opresc pe strada si privesc o femeie ca ea si ma intreb daca reprezinta pentru altcineva tot atat de mult.

P.S. 1: Mi-e tare dor de tine Bunico..

P.S. 2: La multi ani MAMA, stiu ca si tu te gandesti cum ar fi ca bunica sa fie maine cu noi la masa…

P.S. 3: Bunicii nu sunt o povara ..atat cat sunt, va rog, aveti grija de comorile voastre..

 

18 comentarii

  1. Ce frumos articol inchinat bunicii tale! M-a impresionat pana la lacrimi! Sincer. Stii, am avut si eu probleme de sanatate grave si atunci, pe patul de spital, ma gandeam ce-as putea sa-i spun fiului meu inainte de moarte? Stii ce mi-a venit asa… brusc? Sa-l strang la piept, sa-l pup pe obraji, sa-l tin de mana si sa-l privesc in ochi spunandu-i: Am incredere in tine. Stiu ca n-o sa ma faci niciodata de rusine si de acolo de sus, ma voi mandri intotdeauna ca esti fiul meu!

  2. Iulian, nu ştiu de ce, dar mi-ai adus aminte de „La Medeleni”! Adică ştiu de ce, dar mi-ar lua prea mult să scriu…ce am simţit când am citit gândurile tale…şi ce aş fi vrut să simt, dacă aş fi avut de ce.
    Nu am avut însă.
    Şi nici de ce.
    Bunici , însă, am avut.
    Doar atât.
    Ramuri ale unui arbore genealogic. Nimic mai mult. Unii au fost aproape, dar departe.
    Ceilalţi au fost ca şi cum nu ar fi fost. Doar că erau.În trecere prin viaţa noastră de nepoţi. Şi cum mai aveau şi alţii, au ales să îi prefere pe ei, nu pe noi.Adică pe fratele meu şi pe mine!
    Aş fi vrut să am nişte bunici pe care să îi iubesc. Am iubit doar ideea de bunici. Şi nu că aş fi ales eu aşa.
    Ci ei!
    Am simţit, citind ce ai scris, dragostea pe care ai purtat-o bunicii tale. Am trăit-o… citindu-ţi gândurile îndreptate spre EA!.

  3. Mi-am adus aminte de bunicul! 😦 Un suflet ales ce a crezut in mine pana la ultima suflare!
    „Te iubesc Dodo si mi-e dor de tine!”

    Sti, ne privesc din rai si ne zambesc! 100%

  4. Va multumesc tuturor pentru ganduri si cuvinte…bunica a fost pentru mine mai mult decat orice alt om..
    @Un nou sens..condoleante si liniste in tine
    @Orry..bine ai venit..o sa te vizitez si eu des de acum..

  5. Condoleante, Iulian, imi pare rau pentru postul trist 😦

    Bunicii sunt de nepretuit, iti spune cineva care isi suna bunica o data la 2 zile …

  6. Da,chiar mi-a placut!Mi-a placut mult,desi tre’sa recunosc faptul ca aveam impresia la inceput ca randurile nu’s chiar ptr bunica ta!Oricum am facut legatura si stiu despre ce vorbesti si de ce asa,chiar daca nu stiu ce simti!Pe bunica ta o vei avea mereu in inima,cel mai pretios loc pe care il poate ocupa cineva!FELICITARI!

  7. Frumos ca te intrebi daca persoane pe care le vezi pe strada inseamna pentru cineva atat de mult cat inseamna bunica ta pentru tine. Se leaga de ultimul P.S.. si ma bucur mereu cand descopar inca un tanar care face cumva o diferenta.. De fapt eu cred cu tarie ca oamenii sunt buni, dar tindem deseori sa ne intristam privind in jur..
    De data asta, privind pe aici, nu ne putem decat linisti.. exceptiile sunt de fapt destul de dese:)

Lasă un răspuns

