De la mine pentru specialele mele


De ceva vreme vreau sa scriu despre cei pe care ii citesc zilnic..si Camelia ( oferindu-mi un premiu..habar nu am de ce 🙂 ) mi-a dat ocazia perfecta nu doar sa vorbesc despre ei ci si sa le multumesc pentru ceea ce scriu si sa ii desemnez speciali..pentru mine si cu siguranta si pentru altii..

Asa ca, fara nici o ezitare, premiul de

merge catre (ordinea e pur intamplatoare, toti sunt pentru mine la fel de buni) Snake, Sunshine, Fire Flight, Ruxandra si Roxanacinci oameni deosesibi cu cinci bloguri la fel.

Regulile sunt aceleasi:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;

2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post  care  ne explica ce este cu premiul;

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List (care nu se deschide )

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

 Va astept sa va ridicati premiul (cu copy and paste) pana sambata 30.01.2010 la orele 20..si va multumesc ..pe bune va multumesc..

P.S. Camelia MULTUMESC ! Pentru tot!

 

10 comentarii

  1. vai, mersi iulian :D. premiul asta a inceput sa circule prin blogosfera. ce frumooos! ieri l-am vazut la rebelu. e bine ca ne stimulam… buna ideea si mai ales ma bucur atunci cand constat ca ceea ce scriu este apreciat de altii. numai pentru faptul ca te-ai gandit si la mine, te imbratisez cu drag, chiar daca inima mi-e stoarsa ca o lamaie…

  2. Multam de premiu….dar m-am emotionat …si nu am inteles ce trebuie sa fac…e primul premiu pe care il castig…..URA! URA!

  3. Nu ai de ce să îmi mulţumeşti…nici nu îmi închipuiam când am început să îmi scriu jurnalul ce prieteni minunaţi, ce fiinţe speciale voi alege să cunosc!
    Pe voi v-am ales…tu cred că ai fost primul de care m-am apropiat.

  4. Snake, Roxana, Ruxandra, Binchen, Fireflight si Camelia sunt pentru mine speciale…Cititi-le gandurile, cuvintele, munca, viata..si o sa intelegeti de ce …

Lasă un răspuns

