Ii doare pe astia (din politica) in trei litere de noi


4 comentarii

  1. Îi doare, Iulian …le pasă…sunt îngrijoraţi de faptul că nu mâncăm sănătos, că fumăm prea mult, că nu mai apucăm bătrâneţea…aceea lungă, că a scăzut natalitatea…

    Sunt îngrijoraţi…îngrijorarea li se citeşte nu pe faţa…prea rumenă şi prea grasă …li se citeşte în accize…nu vrem noi să luăm măsuri…ne constrâng ei…

    Atâta ipocrizie nu credeam că poate exista…credeam că la asta este o limită.
    NO LIMIT!…am înţeles-o acum!

  2. macar un gram de respect sa fie ..ce e trist e nici unuia dintre ei nu ii e rusine (lui de el..nu de noi)..si zilele astea am decis un lucru (eu cu mine)…daca astia nu dau doi bani pe mine (adica pe noi)de ce sa dam atata atentie existentei lor de nimic?..sa ii ignoram total nu putem, pentru ca viata noastra (intr-o mare masura) depinde de porcariile pe care le fac ei, dar sunt multi cei ce merita atentia noastra, a tuturor, sunt exemple de OAMENI geniali, ce trebuie facuti cunoscuti , adusi in atentia celorlalti multi, la fel ca ei..Cami stiu ca o sa sune a utopie, dar cred ca in putin timp…multi se vor bate sa scoata in fata adevarate modele..oameni ce merita urmati..stii de ce? pentru ca in momentul asta (defect de consultant :)) piata asta a modelelor, a „binelui”, a OAMENILOR e inca o piata neexplorata si are inca un public mai numeros decat cred multi…

  3. Mie îmi place foarte mult Dan Puric…îmi mai place Mircea Diaconu. E un model de bun simţ, cu o dezamăgire amară când priveşte în jur, cu o înţelepciune în care nu judecă şi nu acuză, doar îi aduce tristeţe…cu o nostalgie a unor lucruri ce s-au dus şi nu se vor mai întoarce.
    Am avut la facultate o profesoară de lingvistică…prietenă cu Ileana Vulpescu…un om extraordinar, cu o poveste de viaţă emoţionantă…am rugat-o să-şi pună amintirile într-o carte…m-a întrebat, cu tristeţe:
    -” Crezi că ar mai interesa pe cineva, în timpurile de acum, viaţa mea”?
    I-am răspuns că da. Pe mine.
    Ca şi cum ar fi fost suficient.

    Mi-a zâmbit.

    Ca şi cum , pentru ea, ar fi fost suficient!

Lasă un răspuns

