Comunicat important pentru tara!!! ba nu..pentru tot Globul


Fara alte introduceri si cu semnalarea primita de la un prieten..am dat peste „dreptul la replica” al ofensatei Ud(-)rea…si mi-am permis doar sa „linkuiesc” si articolele in cauza si sa ma minunez de cuvintele goale ale dansei (in scris)…nu vreau sa comentez in nici un fel .. nu sunt analist si nu as vrea sa mai aud acest nume ..cu atat mai mult, sa vad persoana care il poarta..si legat de turismul in Romania sau petrecerea vacantelor in Land of Choice nu am de zis decat atat „HAI SICTIR!”

––––––––––––––––––

Drept la replica al ministrului elena udrea

În urma unor articole apãrute în presa internationalã, citate de mass-media românã în ultimele zile, cu privire la numirea mea la conducerea unui minister ce gestioneazã fonduri europene destinate dezvoltãrii regionale a tãrii noastre, pentru corecta informare a cititorilor dvs., vã transmit urmãtoarele precizãri:

Cele trei articole la care fac referire sunt: “Controversial minister to oversee EU funds in Romania”, publicat in 22.12.2009 in EUobserver; “Controversial Romania pick alarms EU”, publicat in 23.12.2009 de agentia UPI; “Yes, minister, you have a big portfolio” publicat in 27.12.2009 de The Sunday Times.

Articolele au cel putin un punct comun, si anume declaratii ale Alinei Mungiu-Pippidi, prin care aceasta apreciazã drept scandaloasã desemnarea mea ca ministru al dezvoltãrii regionale si turismului. Tot doamna Mungiu-Pippidi face afirmatii calomnioase legate de afacerile sotului meu si, în acest context, de relatia mea cu presedintele României.

Este regretabil ca domnia sa, din pozitia pe care o detine, sã transforme o vendetã personalã în subiect al unor stiri ce afecteazã nu doar imaginea mea, ci si a României la nivel international. Pe aceastã cale, îi cer doamnei Mungiu-Pippidi sã nu abdice de la standardele academice care au consacrat-o, sã lase la o parte resentimentele pe care le are fatã de mine si, atunci când face aprecieri la adresa activitãtii mele publice, sã se raporteze la fapte reale, nu la zvonuri fãrã niciun suport.

Precizez cã sotul meu nu a avut niciun fel de avantaje pe seama functiilor publice pe care le-am detinut si cã nu a avut niciodatã acces privilegiat la fonduri publice, în ciuda afirmatiilor din articolele amintite.

Referitor la acuzatiile formulate la adresa mea de comisia alcãtuitã din parlamentari ai opozitiei, este deja de notorietate cã procurorii au infirmat respectivele acuzatii, dispunând neînceperea urmãririi mele penale. Subliniez si cã niciodatã nu am fost acuzatã de fapte de coruptie, asa cum eronat se afirmã în articolele mentionate mai sus. Nici chiar comisia Orban nu a fãcut astfel de acuzatii.

În ceea ce priveste gestionarea fondurilor europene, cu bunã credintã si cu profesionalism am fãcut deja acest exercitiu în calitate de ministru al turismului. Am reusit o ratã bunã de contractare si de absorbtie în domeniul major de interventie 5.3 din Programul Operational Regional ”Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare în scopul cresterii atractivitãtii României ca destinatie turisticã”, Ministerul Turismului fiind organism intermediar de implementare a programelor pe acest domeniu.

De asemenea, mentionez cã nu am pozat niciodatã în lenjerie intimã si am fost surprinsã sã constat cã presa românã a preluat astfel de informatii, desi se stie foarte clar cã este vorba de o minciunã.

Având în vedere cele de mai sus, solicit tuturor redactiilor românesti care au preluat informatii eronate din presa internationalã sã le corecteze si sã publice punctul meu de vedere.

Nu visez un tratament preferential din partea presei române, doresc doar echidistantã si obiectivitate în relatarea aspectelor legate de actiunile mele care vizeazã interesul public. Cer, asadar, presei române, sã fie la fel de exigentã cu ea însãsi pe cât este de exigentã cu ministrul dezvoltãrii regionale si turismului.

Vã informez pe aceastã cale cã m-am adresat cu un drept la replicã redactiilor EUobserver, UPI si The Sunday Times.

Elena UDREA
Ministrul Dezvoltãrii Regionale si Turismului

 –––––––––––––––––––––––––

P.S. Mai nou transa e vedeta si in Italia via Sutu.ro

2 comentarii

Lasă un răspuns

