Alta lume…


Alta lume, alte chipuri, alta planeta…asta am descoperit, de cam doua ore, de cand am aterizat in Viena…Am trecut cu greu peste bataia de joc de care am parte de fiecare data cand plec de pe Baneasa..si imi doresc doar o bila mare cu care sa daram mizeria aia de aeroport.. :)…Cu totul altfel stau lucrurile cand ajungi in Viena ..in primul rand impresionanta este dimensiunea  pistelor si a spatiului destinat avioanelor..apoi cu tot cu check-out si luat bagaje nu am facut mai mult de 15 minute din momentul aterizarii…..ce ziceti de asta? am iesit din aeroport si in minutul doi a venit cineva sa ne ajute sa gasim autobuzul pe care il cautam si in 30 de minute am ajuns aici….Desi eram sceptic, locul asta, chiar daca e  ieftin ca pret, are tot ce vrei..promit sa revin mai incolo cu detalii..si poze..

Lasă un răspuns

