Multumesc Domnului Traian Basescu!


Sinistru titlu’, nu? Chiar asa ..daca ar trebui sa ii multumim „domnului” Basescu, acum la sfarsit de mandat, pentru ce am face-o? Pai pentru autostrazi, pentru marii corupti din puscarie, pentru siguranta locului de munca si a cetateanului, pentru milioanele de turisti care ne-au luat cu asalt, pentru spitale, scoli, imagine internationala exemplara…si pentru sacrificiul pentru noi..cei care il adoram.

Personal ii multumesc punctual pentru doua lucruri: primul este depasirea unei limite personale..sa explic..in 2004 cand candidau Domnia Sa si Adrian Nastase..l-am ales pe Basescu si m-am bucurat teribil de reusita lui, pentru ca il uram organic pe Nastase..as fi facut orice sa nu castige „4 Case”..si daca il vedeam la Tv ..aveam reactii fizice la simpla prezenta a acestuia…Ei bine, multumesc domnului Basescu pentru ca m-a vindecat…astazi Nastase imi pare un tip simpatic, jovial, uneori il citesc cu placere, aici,  si am depasit perioada in care doar il suspectam de inteligenta …nefiind deloc un simpatizant politic , nici al Psd-ului, nici al altui partid…..  si al doilea lucru este portia de ras sanatoasa, adevarata, de aseara de la Sinteza Zilei, (Antena 3.ro/Sinteza Zilei/07.10.2009) cu un invitat fabulos numit Catalin Avramescu..

3 comentarii

  1. Urmaresc, in serie, emisiunea DOAMNEI Firea, sinteza zilei, apoi, la final de zi, in gura presei…mai dau, si pe Realitatea tv, vecina…
    Ce am vazut aseara, la Sinteza zilei e peste poate…!!!!!!!!!!! Atata tupeu, obraznicie, lipsa de 7 ani de acasa, de proasta crestere, de nesimtire, nu am vazut, de cand mama m-o facut !!! Daca Avramescu Catalin e discipolul sau mentorul lui Basescu, e tot aia !!! Cine seamana, sigur, se aduna !!! Daca va aduceti aminte, asa ceva facea cu ceva ani in urma, in campania pentru functia de primar, Anca Boagiu, alta „profesionista” de a lui basescu…asa de tare a scarbit lumea…incat, la urne, majoritatea au dat-o naibii…Era penibila, cu parul valvoi, la protv ! Ce am vazut aseara, la sinteza zilei, depaeste oriceeeee ! Am ras cu lacrimi…. !!! Bravo mihai, bravo ciutacu, ati fost fantastici !!! Va rog, insitent, continuati tot asa… nicio seara, fara un invitat de la cotroceni… !!! Luati lista nominala cu consilierii lui Bashe, si invitati-i, pe rand, in fiecare seara pana pe 22 noiembrie !!! Vreau sa vad institutia lui basecu, asa cum e !!! Se pare ca o sa avem ce vedea…. poate mai vad si altii !!!

  2. Valentin si eu am fost socat de tupeul si prostia „Distinsului” consilier care face ce? consiliaza..Doamne fereste!
    Sunt de urmarit si omagiile trase in direct de Doamna Udrea, desi cand o vad nu prea imi vine sa rad, dimpotriva…

    1. despre..Udresaa, ami corect !(mistresse, parca.. pt profesia asta)alt consiler de inalta tinuta…trebuie chemati toti consiliueri lui basecu, incl anca boagiu…aia e perfecta… il ingroapa cu zile pe basescu astia !

Lasă un răspuns

