PENTRU VOI!


Pe 10 iunie, scriam aici despre Sorin, un baiat inalt, destept si mai putin norocos atunci decat altii…Ei bine astazi, colega mea Corina,  sora lui Sorin , mi-a trimis aceaste randuri:

„In sfarsit pot spune ca am o veste pentru voi, de data aceasta una buna, probabil mai multi s-au intrebat ce am mai facut cu operatia fratelui meu, ei bine la sfarsitul lunii trecute am reusit sa strangem intreaga suma asa ca saptamana trecuta vineri a fost operat…operatia a decurs foarte bine la fel si recuperarea postoperatorie, de aceea peste cateva zile se va intoarce acasa….Pot spune acum ca ne-am linistit si ne-a revenit zambetul pe buze si de aceea atat eu cat si familia mea si mai ales fratele meu va multumim mult de tot pentru ajutorul si sprijinul neconditionat acordat, iar faptul ca el este acum un om sanatos si isi poate continua viata va apartine in mare parte voua….. Va multumesc inca o data…”

Nu pot sa adaug decat atat :  MULTUMESC !!!

Lasă un răspuns

