Cine salveaza o viata?


“Incep prin a va spune ca am 26 de ani, sunt avocat suspendat, aveam o viata absolut normala, fara nimic iesit din comun, pana acum un an. Insa trebuie sa va spun ce anume ma individualizeaza! Este vorba despre faptul ca la varsta de 25 de ani am fost diagnosticata cu cancer limfatic. Asta inseamna, dupa cum mi-au spus doctorii, pe de-o parte cancer, insa, pe de alta parte, cu toata ironia exprimarii, cea mai ”buna” forma de cancer….” acestea sunt cuvintele Cristinei, despre viata si boala ei….Noi am reusit impreuna sa ajutam oameni mai putini norocosi ca noi si putem sa o facem din nou…..Va rog sa faceti publica suferinta ei, o gasiti aici, viata ei depinzand acum si de contributia noastra, a tuturor.

Mi se pare oribil ca viata cuiva sa depinda de niste harti, pe care oameni le-au numit bani, dar daca asa stau lucrurile, atunci (chiar daca voi fi judecat pentru asta) de astazi, pentru cei despre care am scris aici, Sorin, Ioana, Marian si Stefanut… bun la bataie o parte din acest blog, pentru companiile ce vor sa isi faca publicitate, cu conditia ca banii sa mearga catre cei mentionati mai sus.

Propunerile serioase sunt asteptate la julesconsulting@yahoo.com.

Nu uitati „Cine salveaza o viata, salveaza o lume”.


Multumesc!

Lasă un răspuns

