CREDITE?


Am primit pe e-mail urmatoarele randuri (din pacate nu stiu sursa lor) ..despre cei care ne aproba creditele sau ne resping dosarele…Sunt cuvintele lor….despre ei…

·     “Cunostinte: Cunosc la perfectie sistemele de operare Windows 95, 96, 97, 98, 99 si XP . Utilizare bancomate. Diplome, certificari: Detin certificat calitate B.R.D., cursuri de primire clienti, reflex comercial, spalare a banilor. Am o foarte rapida si eficienta perceptie a conceptelor.” (Operator ghiseu banca top 4)

 ·      „Limbi straine: Romana, nivel citit/scris/inteles. Engleza – nivel incepator. Franceza – NU. Abilitatii: MS Officce, Windows, Internet, pictura, permis auto, email, foto, colectionar diverse”( Supervizor Front Office banca top 5, la o sucursala in tara, dornica de a se muta la Bucuresti).

 ·       „Ca Manager Operatiuni, am promovat serviciile si podusele bancii, am rezolvat toate problemele operationale din cadrul sucursalei, am informat conducerea bancii asupra oricarei abateri de la prevederi, propunand masuri de eliminare a elementelor cu abateri nejustificate si de incadrare a BVC in cifrele aprobate” (Manager Operatiuni banca romaneasca, aplicand acum pentru o banca din top3).

 ·       „Banca are 500-3000 angajati. Responsabilitatile mele erau: Introduce in sistem urmatoarele tranzactii ale clientilor:- schimburi valutare (vanzari/cumparari de valuta contra lei. Valuta contra valuta, lei contra lei, daca era cazul), transferuri intre doua conturi. Am alimentat un ATM cu numerar” (Universal Teller — back-up OPS Coordinator la o banca, in cautarea unui post la concurenta).

 ·       „Abilitati: La firma la care am lucrat inainte de a veni in sistemul bancar, am luat locul I la concursul organizat cu privire la introducerea de Contracte in baza de date. Mai detin un atestat Profesional Conatbil Statistician eliberat de Liceul Economic nr. 5 obtinut cu nota 7 si o Diploma eliberata de Ministerul Apararii Nationale – curs operare Mediul Windows şi Tehnoredactare. APTITUDINI: Sunt comunicativa, personalitate sociabila, spirit de echipa, punctuala, emotionanta » (coordonator operatiuni banca romaneasca)

Lasă un răspuns

