DESTUL!


M-am saturat de politica si de politicienii de doi lei (vechi) pe care ii vedem de 20 de ani ….. le place sa vorbeasca..sa apara la TV…sa faca declaratii degeaba…sa dea tunuri….isi dau cu parerea despre absolut orice..si isi bat joc de noi ceilalti ..fara nici o remuscare…..Tupeul lor nesimtit creste in fiecare zi….si nu vad cum ar putea fi vreodata schimbata „clasa” asta politica……repetentii astia de care nu mai scapam….vreti zece motive sa plecati definit din Romania (si poate sa va intoarceti o singura luna pe an ca sa vedeti de ce ati plecat….) deschideti  un ziar sau TV-ul si o sa vedeti mult mai multe….boc, udrea, basescu, geoana, vanghelie, ridzi….si lista motivelor de plecare poate continua la nesfarsit…

5 comentarii

  1. hai mai……………

    mie mi se pare ca sunt doua categorii de oameni : lasii ( aia care pleaca din tara pentru ca oricum nu pot schimba nimic) si ipocritii ( aia care pretind ca daca ar fi in locul lui boc si ce ai mai enumerat tu acolo nu ar face si ei la fel)

    pana la urma sa mi spui si mie din ce categorie faci tu parte

    eu macar recunosc ca sunt o ipocrita, dar de fapt sincer….as face aproximativ la fel ca ei…..poate putin mai elegant. Am zis poate………. :))

    si raman aici tocmai in speranta asta…..

    -:P

  2. sunt din categoria celor care incearca de 10 ori sa schimbe lucrurile si a 11 oara le schimba plecand..poate sunt un las ..dar nu mai am multe incercari..

  3. Sunt din categoria celor care isi doresc sa stea pe o plaja in Florida,cu o pina colada intr-o mana,cu un trabuc Monte Cristo in cealalta,cu un creol care sa imi faca masaj si….cred ca atunci o sa ma gandesc cu dor la Romania …dar cu siguranta o sa imi treaca repede dorul de tara….sau o sa il pastrez in suflet.

    Singurul motiv pentru care inca mai sunt in Romania este ca nu am primit inca viza pe America. Intr-adevar se spune ca speranta moare ultima( si aici ma refer la faptul a voi spera mereu sa primesc stampila cu ACCEPTED pe dosarul de aplicare la viza).

    hai o zi mai buna decat a mea la toti…si nu uitati sa va iubiti tara….de cat mai de departe posibil.

  4. Departe de tara sau nu important e sa-ti gasesti locul si sa fii implinit/a. Am vizitat si America si Europa, dar tot mai bine ma simt acasa. Aici ai mai multe oportunitati de a te realiza. Ma simt bine o vreme in strainatate insa mi se face dor de casa. Daca mi s-ar oferi sansa sa am un job bineplatit probabil ca as fi mai motivata sa-mi fac un viitor in afara.

Lasă un răspuns

