FUM…


De ce fumez? De ce nu reusesc sa scap de acest viciu? As putea gasi zeci de motive, unele mai “intemeiate” ca altele….adevarul e ca nu am vointa sa renunt…sa spun, ca majoritatea celor care au renuntat “gata am terminat cu tigarile” si chiar sa termin..de fiecare data cand imi doresc asta..inventez o scuza pentru a masca nereusita…..Tentative de renuntare avem cu totii..unii reusesc …altii nu…..stiu cu siguranta ca nu o sa mor din cauza abandonarii tigarilor…stiu deasemenea ca o sa am mai multi bani….si cu siguranta ma voi simti mai bine…Avertismentele de pe pachete, campaniile anti-fumat (unele mai penibile ca altele), preturile mereu in crestere, riscurile de cancer …nu au reusit sa ma faca sa scap…ma gandesc la profitul enorm pe care il aduce industria tutunului…si la faptul ca sunt sclavul voluntar al unor oameni care nu au facut nimic ca eu sa contribui zilnic cu bani la cresterea conturilor acestora…

Nu stiu care sunt motivele pentru care tu fumezi, ai renuntat sau nu ai inceput niciodata….dar as vrea sa vezi ceva..si sa te mai gandesti cand o aprinzi pe urmatoarea….nu stiu cum suna asta …dar cu siguranta m-a pus pe ganduri..

 

Un comentariu

  1. Scuze de intrebare…..dar stii care e diferenta dintre un om mort care a fumat si un om mort care nu a fumat toata viata? Pe ala care nu a fumat……….o sa il ingroape sanatos!:D
    Nu stiu altii cum sunt…….dar eu sincer eu ma multumesc sa fumez un Monte Cristo( Trabuc Cubanez-pentru cei care nu stiau) si in lipsa de Havane fumez paiele mele( tu stii de care vorbesc-nu vreau sa fac relama GRATUITA)….sa beau o Feteasca Neagra de la Domeniile Tohani(de preferinta din 2003)….si sa ascult jazz…..de preferinta John Coltrane sau Miles Davis.

Lasă un răspuns

