POVESTIRI DIN CRIPTA 2


Imperialismul otoman ataca din nou….asa ca fiti pregatiti…ardeti campiile …otraviti fantanile…pentru ca ii dam cuvantul unui roman “cotropit” de multinationalisti, de data asta turci…tocmai aici ..pe plai mioritic…Ruxandra!!…ai legatura

“Dupa cum spuneam… revin cu povestiri din Cripta 2.

 De data asta am scapat de capuse, am aflat ca daca tundem iarba, dam foc frunzelor toamna si ne spalam manutele avem sanse de supravietuire.

Dar ce ne facem ca am scapat de capuse si am dat de alieni.

Ajung saptamana trecuta la birou si o gasesc pe sefa alba la fata. Toata noaptea nu dormise, avea cearcane cat casa de mari si se uita la un filmulet pe youtube.

Greseala mea a fost ca din nou am vrut sa aflu adevarul ……ei bine de data asta 3 tipi care sunt paznici la un complex rezidential din Turcia s-au apucat de filmat noaptea (se vede “clar” ca nici paznicii lor nu au ce face la munca)……eh astia 3 pun o camera de filmat si filmeaza cateva seri la rand cerul….. si ghici ce apare pe cer….o nava spatiala in forma de melc….se lumineaza….se intuneca…dispare…etc.

Acuma nu stiu ce sa mai cred…..sa ma bucur ca vom fi invadati de o civilizatie cu inteligenta superioara….sau sa ma intristez…. daca vin alienii in Romania…in 2 luni mananca mititei pe Valea Prahovei, asculta manele…si nu se vor mai putea urca de grasi ce vor fi in navetele spatiale…..”

Multumim Ruxandra!

Lasă un răspuns

