POVESTIRI DIN CRIPTA. EPISODUL 1.


Am primit pe mail, de la o prietena, urmatoarele randuri…reale si pline de intelepciune expata pe teritoriul tarisoarei noastre…

„De azi de dimineata incerc sa o conving pe sefa ca in Romania se moare de grija altuia.

Story: Duminica statea in gradina  si a vazut 2 „ANIMALE CARE SUG SANGELE OAMENILOR SI II IMBOLNAVESC DE FEBRA SANGELUI (MOARTE SIGURA IN 24 DE ORE)”…….Am rugat-o, in prostia mea de a intelege daca se refera la vampiri sau la alte nebunii, sa imi spuna cum arata. …..Ceea ce mi-a desenat arata cu o …..nu o sa credeti….. CAPUSA.

Si de aici a inceput nebunia…. Suna la Ministerul Sanatatii, La Institutul de Sanatate Publica Bucuresti….etc

Am ajuns in sfarsit la…. Biroul Pentru Igiena Scolara…da exact cum ati citit …IGIENA SCOLARA…. Ei sunt cei care se ocupa cu insectele daunatoare.

Practic ne-au linistit (adica pe sefa) ca sunt capuse normale si chiar daca suntem „muscate” de ele….nu vom muri..

Dezamagire maxima in Departamentul Turc….nu murim de la o insecta atat de mica…..

Eu am linistit-o acum cateva minute spunandu-i ca …….doamna de la Institut se referea la noi….LA ROMANI….

Suntem asa de rai ca nu murim noi de la o capusa…..dar alte natii…mai sensibile…..nu  se stie ce vor pati”

Multumesc Ruxandra!

2 comentarii

Lasă un răspuns

