OBSESIE DE O ZI


astazi am fost lovit rau …de dimineata mi-a venit in minte o piesa pe care o auzisem la radio de curand…senzatia aia pe care o ai cand fredonezi ca dementu’ o piesa toata ziua…problema  nu e ca o fredonezi….si toti din jurul tau se uita ca la circ…ci faptul ca vrei sa o asculti..si nu stii de unde sa o iei mai repede…am ajuns cu gandul asta la munca ….sa caut piesa aia…si normal ca nu era printre  melodiile pe care le am ……pe la unspe’ o colega a trimis un link pe un server pe care pusese ea niste muzici….prima melodie care credeti ca era? …..asa ca am ascultat-o de multe ori, exagerat de mult…. chiar daca nu are nici un semn piesa asta (poate doar faptul ca e aceeasi piesa in multe locuri cu una de la akcent…ceva cu „that’s my name”)…..iar cine o canta cu atat mai putin….nimeni nu e perfect…eu nici atat…pt cine e curios ….asta e…. ( de o calitate poate indoielnica dar obsedanta pt mine astazi…)

 

p.s. aveti mai jos antidotul daca asta v-a dat vreo stare….

Lasă un răspuns

